Zoals iedereen weet, is de situatie in Oekraïne nog altijd schrijnend. In februari waren we in Zjytomyr en sindsdien is er veel gebeurd! Zowel in het land zelf, waar de oorlog al bijna vier jaar duurt, als in het centrum waaraan we hebben mogen meebouwen. Inmiddels is er veel gerealiseerd: • Volledige buitenzijde van het pand is geïsoleerd en afgewerkt (stuc) • Verwarmingssysteem is geïnstalleerd, draait op een houtgestookte ketel • Keuken is afgerond • Dakwerkzaamheden zijn voltooid • Nieuwe etage is volledig afgemaakt en ingericht • Nieuwe ruimtes zijn in gebruik genomen Het is mooi om te zien hoe men zelf de zaken voortvarend oppakt en afrondt. Dat laat veerkracht zien, juist onder deze omstandigheden.