De zomervakantie is weer achter de rug. Samen sloten we dit gezellig af én startten we meteen het nieuwe seizoen. Ook dit jaar ontbrak de competitie niet: dit keer geen karts maar in een serieuze Sim Race Experience! Tikkie fanatiek streden we tegen elkaar, maar het was vooral heel gezellig. Collega Rick maakte een heerlijke pan paella voor ons. Dat kan hij als de beste! Ook stond een friteskar klaar voor de liefhebbers. Tijdens het eten was er alle tijd om vakantieverhalen te delen en weer bij te praten. We zijn er klaar voor om weer samen te werken aan nieuwe projecten!